התגובה הרשמית של ארגון הידברות לדברי הרב בן ציון מוצפי

התגובה הרשמית של ארגון הידברות לדברי הרב בן ציון מוצפי – צפו ושתפו

 

תגובות נבחרות על הסירטון

ברוך השם התחתנתי דרך הידברות לפני 5 שנים וב"ה נוספו לנו בן ובת . וכבר יותר מ4 שנים יש לנו בבית את צופיה במקום הוט ויס . ישתבח שמו הילדים ואנחנו רק מתחזקים נפשית ורוחנית מהתכנים של צופיה . תודה רבה לך כבוד הרב זמיר כהן . ותודה לכל ארגון הידברות . אתם נותנים לעם ישראל המון .

==

הרב זמיר כהן עזר לי באופן אישי לא פעם ולא פעמיים ללא תשלום כלל! כל הכבוד לרב זמיר כהן על הנינוחות על אף הדברים הקשים, על הענווה ועל הגדולה האמיתית. חזק ואמץ!

==

נתנאל ורויטל עקוקה
לפני שבוע
ברוך השם התחתנתי דרך הידברות לפני 5 שנים וב"ה נוספו לנו בן ובת .
וכבר יותר מ4 שנים יש לנו בבית את צופיה במקום הוט ויס .
ישתבח שמו הילדים ואנחנו רק מתחזקים נפשית ורוחנית מהתכנים של צופיה .
תודה רבה לך כבוד הרב זמיר כהן .
ותודה לכל ארגון הידברות .
אתם נותנים לעם ישראל המון .

=

בד"כ לא מגיבה, אבל היה כל כך נעים לשמוע את הדברים וכל כך נזהרים במילים וחלילה לא מדברים בלשון הרע על אף אדם אשריכם ולא היה לי ספק באירגון המופלא אפילו לא מעט הרב זמיר צדיק גדול ומוסר נפש באירגון המופלא ישר כח גדולל

=

Shilat Levi
לפני שבוע (ערוך)
הידברות זה אתר מדהים אני באופן אישי התחזקתי מאוד מאוד מההרצאות כאן ואני בטוחה שכמוני יש עוד אלפים עניתם בצורה מכבדת מאוד תמשיכו לפעול ובעזרת ד משיח יבוא❤️

=

יניר ברק
לפני שבוע
אשרייכם הידברות אני חוזר בתשובה כבר 3 שנים ואחרי שהיה מעט התנגדויות בבית גם בבית נחשפו המשפחה שלי לערות הדברות ומאוד התחברו ויש עוד עשרות אלפים כמוני ובע"ה שרק ירבו הידברות אין עליכם בעולם אשריכם על ההשקעה שלא יהיה שום צד של לכלוך תמשיכו בעבודת הקודש שלכם אין עליכם בעולם!!

==

miri
לפני שבוע
הלוואי ועוד יפעלו כמו ארגון הידברות.ארגון שמציל נפשות,פועל בשם ה'..בזכותכם אני ומשפחתי חזרנו בתשובה,כל השמירות שבת,ושמירת המצוות,וכל דקה של תורה נרשמת לזכות האדם הגדול הזה שאין מילים לתאר את גדלותו וענוותנותו של הגאון החכם הרב זמיר כהן.יחיד בדור,כן ירבו כמותו..

וכן כל הרבנים שבהידברות..שנבחרים בקפידה רבה,ורואים זאת ומרגישים זאת.וכן חברים..זה העולם עכשיו,ובכלל בעם ישראל,אף אחד לא מעודד מסך..אבל כן מעודדים תורה,וצופיה וערוץ הידברות זאת תורה לשמה.אני יכולה להעיד על עצמי שללא הידברות לא יודעת איך הייתי מוצאת את עצמי בתשובה בדור שכזה..שחייב להתקרב דרך הטכנולוגייה.צריך להבין שזה הדור..רק בדיוק ככה משתמשים בטכנולוגייה..

אז אין כמוכם ואין עליכם ארגון הידברות,והלוואי שה' יעשה אותי עשירה גדולה כדיי שאוכל להחזיר לכם ולו במעט על מה שאתם בשבילי ובכלל בשביל כל עם ישראל..גם אם אכתוב עוד שנתיים זה לא יספיק.ממש במילים האלה.רק בבקשה תמשיכו.צריכים אתכם כמו אוויר לנשימה.

זה המלחמות של הדור הזה.כל כמה זמן יצוץ מישהו שיתנגד מחוסר הבנה מוחלט וראייה לא ברורה ולא עכשיווית.מה נעשה?!אנחנו חיים בעכשיו.אז ים של ברכה והצלחה אמן